سبد خرید 0

بلبرینگ FAG

10 / 10
از 19 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 27 آبان 1398 در ساعت 11 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بلبرینگ FAG با بیش از 120 سال سابقه در تولید این قطعه صنعتی همواره یاد آور کیفیت و طول عمر انواع برینگ می باشد. اختراع اولین ماشین تولید ساچمه های گرد در سال 1883 توسط فردریک فیچر در آلمان پایه گذار تولید بلبرینگ های با کیفیت در دنیا می باشد. بلبرینگ FAG که زیر مجموعه شرکت  Schaeffler آلمان می باشد یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان بلبرینگ و رولبرینگ در دنیا با تولیدات بسیار گسترده برای بالغ بر 60 زمینه صنعتی، اتوماسیون و ماشین سازی می باشد.

 

نو آوری ها و اختراعات بلبرینگFAG

بلبرینگ FAG در طول 120 سال گذشته و از بدو تاسیس این مجموعه صنعتی همواره دستخوش تغییراتی در راستای بهبود طول عمر، افزایش مقاومت سایشی اجزای بلبرینگ، کاهش میزان حرارت و اصطکاک تولید شده حاصل از حرکت ساچمه بر روی ریسنگ بلبرینگ FAG و کاهش تنش های فشاری ، کششی و برشی در داخل این قطعه صنعتی نموده است. بلبرینگ شیار عمیق FAG در حال حاضر به تولید نسل C از این بلبرینگ ها که استاندارد های آن نیز توسط FAG با همکاری مستمر با اساتید دانشگاه های صنعتی تبیین شده است می پردازد. این سری از بلبرینگ FAG از نوع شیار عمیق 50 درصد تولید آلودگی صوتی کمتر و 35% تولید اصطکاک کمتری دارند. این دستاورد مثبت در زمینه افزایش طول عمر بلبرینگ FAG با دستیابی به صیقل بالاتر و کیفیت مناسب تر سطحی ریس بلبرینگ و ساچمه ها حاصل شده است. بدین ترتیب نسل جدید بلبرینگ FAG قادر به تحمل بار در شرایط سخت تر  و سرعت دورانی بالاتر با ایجاد اصطکاک کمتر و طول عمر مناسب تر اجزای داخلی تحت بارگذاری های شدید می باشد.

روانکاری بلبرینگ FAG

بلبرینگ FAG قبل از عرضه به بازار به منظور داشتن حداکثر طول عمر و ایجاد حداقل حرارت روغن کاری می شود که این روغنکاری توسط کارخانه تولید کننده صورت می پذیرد. روانکاری بلبرینگ FAG بسته به نوع کاربری و پوشش هایی که دارد صورت می پذیرد و هم می تواند با بکارگیری گریس در پایه های مختلف و هم با بکار گیری روغن در درجه های مختلف صورت پذیرد. اغلب در سایز های بالاتر به منظور سرعت زاویه ای کمتری که به بلبرینگ FAG وارد می شود حرارت ایجاد شده کمتر و از روغن برای روانکاری استفاده می شود حال آنکه در سایز های پایین تر بلبرینگ FAG دارای رونکاری از جنس گریس می باشد چرا که حرارت ایجاد شده بالاتر می رود. در مواردی که از روغن در سایز های پایین بلبرینگ FAG استفاده شده است اغلب غلاف و پوشش های سیل نیز برای آنها تعبیه می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()