سبد خرید 0

بلبرینگ SKF

9 / 10
از 53 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 11 اسفند 1398 در ساعت 18 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

شركت بلبرینگ SKF که محصولات متنوع آن متناسب با خواستگاه بیش از 40 زمینه صنعتی تولید شده و در دامنه ای گسترده تر از انواع بلبرینگ شامل انواع رولبرینگ ها، روان کننده ها، سیل های مکانیکی و نيز یاتاقان هاى پیشرفته است محصول کشور سوئد و جزو معتبرترین تولید کنندگان این قطعه صنعتی در دنیا شناخته میشود. دفتر مرکزی این شرکت که برای اولین بار بصورت رسمی کار خود را در سال 1907 آغاز نمود اکنون در شهر گوتنبرگ واقع شده است.  بلبرینگ SKF که با مبالغه شعار "تنها زمین بدون نیاز به محصولات SKF می چرخد" به تولید انبوه محصولات با کیفیت و با استانداردی بالاتر از استاندارد جهانی می پردازد محصولات خود را در بیش از 130 کشور دنیا عرضه می کند. تعامل مستقیم گروه معظم بلبرینگ SKF با گروه های مجرب و دانش آموخته دانشگاهی سبب شده است تا بسیاری از استاندارد های جهانی کیفی و کمی تولید انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان توسط این گروه صنعتی تعیین شده و یا تغییر یابد. SKF با دارا بودن بیش از 44000 تکنسین و کارمند به تولید انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان در بیش از 94 نقطه مستقر در 24 کشور دنیا می پردازد.

کیفیت و سوابق بلبرینگ SKF

بلبرینگ SKF با سابقه ای بالغ بر 112 سال سابقه تولید و با دارا بودن 15 مرکز مشاوره و خدمات فنی پس از فروش در دنیا بعنوان یکی از ستون های تولید بلبرینگ و رولبرینگ شناخته میشود. کیفیت بسیار بالای بلبرینگ SKF شامل طول عمر بسیار بالای اجزا و قطعات، حداقل اصطکاک و حرارت ایجاد شده، بالا بودن مقاومت سایشی ساچمه ها، رینگ و ریس و تعلیق مناسب بارهای محوری، شعاعی و ترکیبی سبب شده است بسیاری تولید کنندگان ماشین آلات سنگین صنعتی مانند ماشین آلات راهسازی (انواع لودر، بیل و گریدر) و ماشین آلات صنایع معدنی و ساختمانی از بلبرینگ SKF بصورت OE بر روی دستگاه ها و ماشین آلات خود استفاده نمایند. بلبرینگ SKF دارای استاندارد های معتبر صنعتی و مدیریتی شامل استاندارد جهانی ISO14001 و OHSAS18001 بوده و توانسته است تنها در سال 2017 محصولاتی با ارزش تقریبی 78938 میلیون کرون سوئد معادل 8200 میلیون دلار آمریکا بفروش رساند.

پتنت های بلبرینگ SKF

بسیاری از پتنت های دنیای بلبرینگ که پیرو تحقیقات عملی دنیای فناوری به ثبت رسیده اند توسط بلبرینگ SKF می باشند. تحقیقات و توسعه های مرتبط با عملیات سخت کاری بلبرینگ ها، افزایش سطح صیقل و مقاومت حرارتی ساچمه های بلبرینگ، توسعه های انجام شده در جهت کاهش تمرکز تنش در بخش های مختلف بلبرینگ ها، پیشرفت های متعدد در زمینه روانکاری و افزایش کیفیت روغن و گریس بلبرینگ ها توسط بلبرینگ SKF به ثبت رسیده اند که برخی از آنها بصورت پتنت و برخی دیگر اکنون در برند های دیگر نیز دارای کاربری هستند. بلبرینگ SKF با تعامل مستقیم با تیم فنی و بخش های فنی و مهندسی دانشگاه ها و بکار گیری آزمایشات علمی متعدد همواره در جهت بهبود کیفیت محصولات خود گام برداشته است.

ارسال نظر

سهیل :
61 0
با سلام توضیات بسیار مفید و جامعی نوشتید موفق و پیروز باشید
حسام الدين :
18 0
بسيار عالي ، مقاله مفيدي نوشتيد 👍
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()