سبد خرید 0

بلبرینگ TIMKEN

10 / 10
از 40 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 25 آبان 1398 در ساعت 17 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

بلبرینگ و رولبرینگ TIMKEN محصول کشور آمریکا دارای یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین محصولات در دنیا می باشد. شرکت بلبرینگ TIMKEN که در سال 1898 توسط هنری تیمکن پایه گذاری شده است امروزه دارای بیش از 33 نمایندگی و مراکز خدمات پس از فروش در سر تا سر دنیا می باشد. تولیدات اولیه شرکت تیمکن شامل انواع رولبرینگ ها بودند که با قدرت گرفتن صنعت اتومبیل در اوایل قرن 20 و با انتقال کارخانه اصلی این شرکت به شهر کنتون از ایالت اهایو و بگسترش تولید انواع بلبرینگ های صنعتی مبادرت نمود.

جهانی شدن بلبرینگ و رولبرینگ TIMKEN

 شرکت تیمکن با افزایش سطح  و تنوع تولیدات خود در اوایل قرن بیستم و با راه اندازی کارخانجات تولید بلبرینگ در اقصا نقاط اروپا شامل بریتانیا، فرانسه و آلمان قدمهای ابتدایی در جهت جهانی شدن را برداشت. در طی جنگ جهانی اول رولبرینگ مخروطی تولید تیمکن در ماشین آلات مختلف نظامی شامل تانک ها و جنگنده های نظامی قرار گرفت که کیفیت بالای آنها به گسترش محصولات و تبدیل شرکت تیمکن به یک برند جهانی تولید بلبرینگ و رولبرینگ منجر شد. بعد از جنگ جهانی اول بریتانیا به دومین کشور تولید کننده اتومبیل در دنیا بدل شد که با بکار گیری محصولات تیمکن در بخش های مختلف خود به گسترش نام این شرکت کمک شایانی نمود. در طی جنگ جهانی دوم با گسترش تنوع جنگنده ها و ماشین آلات نظامی نیاز به بلبرینگ و رولبرینگ افزایش پیدا کرده و با ورود محصولات تیمکن به تجهیزات نظامی آمریکا مانند جیپ های نظامی که تنها دارای 24 عدد بلبرینگ تیمکن در ساختمان مکانیکی خود بودند این برند به یک برند جهانی بدل شد.  قیمت و خرید بلبرینگ TIMKEN در فروشگاه بلبرینگ انصاری.

کیفیت بلبرینگ TIMKEN

بلبرینگ TIMKEN محصولی از کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و دارای استاندارد تولید و صادرات و از صنایع این کشور بوده که خود بیانگر کیفیت بالای بلبرینگ TIMKEN می باشد. بسیاری از انواع محصولات تولید شده توسط بلبرینگ TIMKEN در صنایع دفاع و هوایی آمریکا که دارای حساسیت بسیار بالایی از نظر کارایی و کیفیت هستند مانند انواع هواپیما ها، کشتی های نظامی، زیر دریایی ها و ... نصب شده اند و نشان از کیفیت برتر بلبرینگ TIMKEN نسبت به بسیاری محصولات مشابه هستند. عملیات حرارتی ویژه و مخفی بکار رفته در افزایش سختی سطحی و مقاومت سایشی، انتقال حرارت بالا و مناسب، سختی و تنسایل بالا همزمان با عدم تردی از ویژگی های کیفی بلبرینگ TIMKEN هستند.

ارسال نظر

ایمان :
41 0
عالی
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()